Tervitus noored,
Enamus teist on täna koolis ja tööl, mina aga puhkan ja teen kergelt trenni, väike jooks särk värk.
Hommikul tegelisin siis ka võistluskalendriga. Panin kokku kõik, kus sõita tahaks ja ajaliselt saaks. See kui palju tegelikult sõita saab sõltub rahakotist, autojuhtidest ja paljudest muudest teguritest. Igatahes siin on minu "unistuste" kalender 2011 hooajaks.
7-8.5 Riekstukalns
15.5 Kalpalinna
21-22.5 Vooremäe
28-29.5 Tukums/Hyvinkää
18-19.6 Ligatne
2-3.7 Kütiorg
7-8.8 Klaukkala
13-14.8 Kütiorg EMV
20-21.8 Korde
4.9 Kalpalinna
11.09 Messilä
17-18.9 Tukums
Selline on siis unistuste kava, paraku ma kardan, et rahalist ressurssi kõik need sõidud kaasa teha, ei jätku.
Kindel on see, et Kütioru võistlustel peaksin küll 100% kohal olema. Üldiselt võistlusi on suht palju kirjas hetkel, 12. See kõik on selleks, et võimalikult palju sõita erinevaid radasi ja saada üle enda stardinärvist, mis on ikka päris jube. Juunis loodetavasti saab vähemalt nädalakese Vällakal laagrit teha, ehk saab kütikale ka.
Nõmmel sai ka käidud seal asi juba sulab kenasti, meie tööst oli ikka sitaks abi. Kohtasime ka ammu maha kantud Väinasted, kes lubas see hooaeg enne sõjaväge sõita(ja võistelda) ja peale sõjaväge ka sõitma hakata (ja ka isegi võistelda). Loodame, et Väints sa oma sõnu sööma ei hakka, sest sinu näpunäidetest on mulle ikka kasu olnud.
Sõiduriist
Nagu pealkirjas lubasin on meil täna juttu ka minu sõiduriistast. Aparatuuriks on siis Specialized Bighit 08. Raami ostsin tutikage suurus M (FR raam), mis on minu 186 CM juba nats väike, aga siin pole midagi väga kurta, kuna uut raami näen alles äkki 2 aasta pärast. Amordiks on ees Marzocchi 888RV 07, mis saab kohe varsti hoolduse, siis loodan et hakkab korralikult tööle. Paugutaks hea meelega Boxxer RC-ga millel oleks õhksisu, aga finats on väga kehv. Piduriteks on Avid Code 5d, tõelised tööhobused, thuithuithui, suht rahul nendega siiamaani, ees 203mm, taga vahetasin 203mm 185 vastu, sest liiga palju oli enne. Käiguvahetus Sramilt, kätt KMC, kasset shimano. Esijooks Dartmoor Fortress pöiaga, novatechi rumm, veeremine on täitsa okei. Tagajooks formula rumm kinnistel ja s-type pöid. Varsti on taga Fortrees pöid, ja Dartmoor Vee-OH rumm. Vändad Hussefeldid, lenks on Scott pilot FR 710mm, mis vahetub Dartmoor Nitro 780mm vastu. Lai on ju moes. Stem on lühike holzfeller. Tagaamordiks on DHX 4.0, vägev amort, aga 450 vedru on natuke jäik, ka miinimum rõhuga. Tahaks 350 või 400 vedrut saada, kui kellelgi vedeleb siis äkki müüte, vahetate?
Kummid Schwalbe Space Jump, sitaks hea gripiga, mustrit on tohhujaalt, mis peamine 135kr tükk. Sein on küll õhuke, aga sellise hinna juures, who cares? Üldiselt hetkel kõik enamvähem funkab, aga elu on näidanud, et downhillis, lendavad juppid väga ootamatult pilbasteks. Ma tegelikult tahaks ilgelt Sainti käiguvahetuse(pidurid ka) ära proovida, sest olen nüüd natuke XTRi ja XXi saanud XCs saanud võrdlusi kuulda ja ainult XTRi palju suuremast töökindlusest ongi räägitud. Usun, et ka Saint on töökindlam, kui nt X.9 või X.0 disain, on Saintil ikka palju parem. Ainus probleem, et Sainti Eestist ei saa ja ta on sitaks kallis. Mina aga vaene Mustamäe poiss, ei hakka siin väga ennast erutama selle Saintiga.
Natsake pikaks läks, aga kannatate ära. Ja loomulikult, inimesed kes Tallinnast plaanivad kaasa teha kalendris toodud võistlusi Soomes ja Lätis ning kellel oleks autos koht ratturile ja rattale (katusekoha sebin ehk ise vajadusel) andke mulle julgelt teada, saaks varakult juba asjad paika.
Nael kummi ;)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar