laupäev, 10. september 2011

räige kraam

Tere!

See nädal on läinud üsna raskelt. Viibin hetkel tööl, olen mõne tunni maganud, kurk valutab, nohu lämmatab hingamise ja ka palavik on tõenäoliselt olemas. See nädal sai onu Väinot nähtud, ütles et asjad on veits paremaks läinud. Keha asend jne. Jepikajee! Neljapäeval siis sai esimene NRK trenn tehtud. Selline 1.45 singleid Harku metsas. Üsna naljakas oli sõita 12 aastase kuti taga üsna piirajas üles alla. Pani tundma, et siin on kõvasti mille nimel vaeva näha. Aga trenn mulle täitsa meeldis. väga mõnus vaheldus. Sai ka ühte rabaauku külastatud. Selline kahtlane koht, kõik läksid paremalt, mõtlesin no ma lähen siis vasakul. Peale seda oli esijooks rabas kinni ja ma nägupidi seal sees. Funny. Harku on täitsa äge koht kruisimiseks, üles alla, singlid juured, isegi mingeid hüpped külastasime. Kõige naljakam oli vast, kui mingi väike kutt tuli hea hooga ja pani rappa faceplanti. See oli reaalne slow mo, kutt tuli, esi ratas kadus ja nägu pidi pasa sees. Leppisime treeneriga kokku, et esmaspäeval lähen ka. Tol õhtul magama minnes (neljapäeval) tundsin juba, et homseks on kurguga jama. Hakkas ju palav ja dressikas oli vaja ülevalt lahti teha, et ikka kurgule saaks hea laksu. Ja reede hommikuks oligi käes. Ja sealt nii ta läks, aga õhtust üritust ei tahtnud ma mitte kui mingil juhul vahele jätta. Aga eks nüüd näis koju saades, mis kraadiklaas näitab ja mis seis on.

Cheers,
Ailar

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar