laupäev, 3. september 2011

sügistuuled

Tjeere!


It`s been a week. Rattaga sõitnud vahepeal olen (väike mõttepaus) 3 korda vast. Eks ta ole siin selline kiire aeg praegu. Sai kooli mindud jälle. Täiskohaga töö on jälle läbi, midagi on selles positiivset ka ning niikaua kuni me nüüd kella veel ei keera, saab sõita ja trenni teha. Sai tehtud, ka elu esimene XC trenn. Harku singlid, ja 29" Epic. Üldiselt sitaks mõnus vaheldus alla sõitmisele, aga 29" DH ratast tahaks küll proovida. Haigelt hea oli igatahes Harkus küll 29". Aga põhiline uudis on see, et otsustasin liituda Nõmme rattaklubiga. Miks? Treenerid kes jagavad matsu nii ratastest kui ka anatoomiast. Eks mõtlemist, kaalumist oli palju enne kui sai selline otsus tehtud. Füüsiline tase peaks kevadeks ikka kõvasti paranema. Alustuseks on septembris kord nädalas XC sõit, mis ei tee sugugi paha. Muidugi Merida pann, millega ma seda tegema hakkan on ikka tõeline ront. Aga sitta kah, kuna tegemist on trenni eesmärgil kasutatava rattaga, siis pole ju suurt vahet. Eelkõige tuleb hetkel keskenduda võistlusratta arendamisele. Paneks väikese pildi ka, oma uuest lemmikrattast, milleks on Specialized S-WORKS carbon demo. Carbonit oli tegelikult ju oodata, aga et nii ilus ta välja kukkus, seda minu silma ette ei näinud:

Eks ole paljudel firmadel MM jaoks midagi uut, mis on ka väga mõistlik, sest paremat võimalust toodet turundada ei ole, kui selleks on DH MM. Mis on veidi häiriv, et Freecaster tahab raha saada live eest. Ma loodan, et järgmine aasta hakkab Eurosport äkki näitama seda kraami, see oleks suurepärane. Vahepeal olen siin mõnede firmadega rääkinud ja ühe käe peal võib lugeda kokku firmasi, kust nii 20%-40% saaksin alet, kui mingit kraami on vaja. Positiivne, aga mitte päris see mida ma tahan. Loomulikult on see sammuke edasi ja kui ressurssi tekib, siis üks toode, ühelt firmalt on vaja kindlasti lunastada. Võistlustega on see kuu üsna sitt lugu, pean tööl olema tõenäoliselt Soome ja Läti võistluste ajal. Aga noh, kui isegi ei saa nüüd võistelda, siis pole väga hullu, sest ma nagunii juba oma mõtetes olen järgmises hooajas. Usun, et olen motiveeritum kui kunagi varem. Sellel talvel saab suusatamisega ka kõvasti tegelema hakatud ja pitbike, peaks ka varsti Eestisse jõudma. Aga järgmine nädal on esimene NRK trenn, eks näis mis saab..
Aga Erik Purresele, kes MMil Champerys homme võistleb, GO BIG ja ära liialt pidurda pede!

Nautige enda järele jäänud nädalavahetust!















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar