teisipäev, 1. november 2011

Alustame asjakest siis rääkides ka tibakesest ilma muredest.

Nii,

kuna ratta mula jääb vähemaks ikka, siis otsustasin, et prooviks nüüd niimoodi teha, et räägiks ratastele muud juttu ka vahele. Ratastega on praegu üldse nii, et ma ei oskagi kohe mida öelda. Ilmselgelt on mul väikest pausi vaja, sest tundub nagu, et vahet pole mis rattaga ma sõidan, sõita ma ikka ei oska. Dirt on hetkel ainus asi, mida sõita tahaks ja viitsiks. Aga selle kuradi kella keeramise pärast ei saa ma seda peale kooli eriti teha. Üldiselt tahaks kiruda ja vanduda seda Eesti riiki, aga kuradi jama on ikka kodu riiki vanduda ja kiruda maailma koledamadesse avarustesse on ka valus. Kahju, et mulle siin nii palju meeldib. Midagi on aja jooksul külge hakanud. Vahepeal sai käidud dirtis, mulle väga meeldis. Täna sai käidud üksinda streeti tegemas, aga üldse ei meeldinud. Roka kausis tegin seal ca 160 kraadi ära vist. B hop on muidugi kõvasti paremaks läinud aga trikke võiks ka tulla. DH ratast pole üldse väga näppinud. Hooaja lõpp on ka, ma parem puhkan, sest hetkel on ratastest üsna kõrini. Mis ei tähenda, et ma trenni ei teeks. Aga aitab ratastest.
Täna vaatasime multimeedia tunnis USA doki USA naiste õigustest, naistest poliitikas, et naistele pannakse meeletult palju rõhku ja nii edasi. Niisiis, ka mina vaatasin seda filmi, jälgisin ja mõtlesin. Jõudsin järeldusele, et tegu on ikka täieliku saastaga.  Räägime naistele pandavast rõhust, välimusest. Võrdluseks tooks kohe loomariigi. Loomariigis on alati niimoodi, et üks sugupool, on teisest suurema konkurentsiga. On siis kas isane ilusam ja emased kõik üritavad isast ära oma välimuse ja häälitsuste või millega iganes ära võrgutada. Mul tekib küsimus, eks miks peaksid inimesed olema teistsugused? Ja ei saa öelda, et vaid naised konkureerivad. Ka meil, meestel käib ju väga tõsine konkurents. Naised käivad trenni, et välja näha ilusamad, aga mehed teevad seda sama. Inimesed on ju täpselt samasugused loomad nagu teisedki, meil on olemas oma instinktid ning eesmärk sugu jätkata. Seal oli veel ka, et 20% on olnud vahekorrras enne 13dat eluaastat. Juba aegade algusest on kõik liigid sugu jätkanud siis, kui nad on saavutanud suguküpsuse. Lisaks räägiti siin, et ilge jama, kuna naistest tippjuhte on vähem.  Ma usun, et see ongi reaalne, sest naistel ja meestel on erinevad eesmärgid elus. Erinev ülesanne on neil juba looduslikul tasandil. Ei saa väita, et ühiskond rõhub lollide ja ilusate naiste peale, et selline ongi ideaal. Ideaal on tegelikult ju midagi muud. Ideaaliks peatakse tänapäeval just iseseisvat ilusat naist, kes saab ise kõigega hakkama. See, et naised ei ole tippjuhid või tipp poliitikud on juba paljuski tingitud tänu nende hormoonidele. Ja kui rääkida enesekindlusest, mis pidavat ka filmi järgi olema suur probleem, siis tuleb õppida oma lapsi kasvatama ja süstima neisse enesekindlust.
Kokkuvõtteks siis ma ei ütle, et on hea, et naisi pole kuskil eriti palju tippjuhtidee ja poliitiktena, kindlasti on vaja tasakaalustamiseks ka edukaid naisi neil aladel, et asja tasakaalustada, aga ma leian, et oleme oma sisult nii erinevate eesmärkidega loodud ning see nagu praegu on, ongi normaalne. See, et naised saavad täpselt samal ametil vähem palka, kui mehed, see on puhtalt tegu kehva kasvatuse ning halva eneseusu ja enesekehtestamise oskusega.

Varsti kindlasti mingi uus teema, millel arutlen ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar