reede, 4. november 2011

Ketta nädal ja tibake muud kraami

See nädal on minu elus olnud üks täielik hunnik paska.
Algus oli paljutõotav ja tavaline esmaspäevane kooli ja tööpäev. Teisipäeval lootsin peale kooli väikse dirti naudingu teha, aga kui rene ratta sõidukorda sain, siis oli selge et midagi ei saa teha. See kuradi kella keeramine, kõik on selle süü. Ilma selle talve ajata, oleks minu elu palju lõbusam. Üldiselt see kell 16.45 kott pime on ikka täiesti masendav. Seda osa ma Eesti juures vihkan, neid kohutavalt pimedaid aegu.
 Siis kolmapäeval oli kella 16ni koolis. Tegelikult oleks pidanud jooksma minema, aga ei viitsinud lihtsalt. Jube jube jube. Neljapäeval oli jälle töö päev. Täna lootsin ma mõnusa trennipäeva teha. Koolis juba läks kõik sinna perse poole, sest füüsika KT tõenäoliselt 2, vene keele jutustamine x, siis veel mingi füüsika x ujus välja. Ning siis lootsin, et saab nüüd midagi toredat teha. Trippisin siis Astangule, ja peaaegu dirdis avastasin, et kuidagi pehme on tagumine osa. Sõitsin veel edasi ja tundsin maad tagarattaga. Vaatasin alla ning kumm oli katki. Siis tuli üks suur hunnik roppusi. Mõtlesin mis ma teen, otsustasin Joonasele helistada. Moosisin Piiritsa ära ja lubas mulle siseka tuua. Trippisin talle vastu ja võtsin jooksu valmis. Siis mingi 45 minuti pärast jõudis kohale Piirits. Kui pumpame hakkasime, saime aru, et pump on katki. No siis ilmus ka Priit kohale, ning otsustasime Priiduga, et hängime dirtis, äkki saame pumba tööle. Aga see kumm ja pump olid mõlemad perses. Siis ma sain priidu rattaga ka oma tosin hüpet teha.
Ütleme nii, et rattal ja rattal on ikka vahe. Jossi rattaga länderi saada oli ikka palju lihtsam kui Priidu pilliga.
Ja siuke mõnus dirti HT saab olema minu järgmine ratas. Alu raamil kindlasti, muidugi 100mm väike slopeks, mida saaks SSina kasutada oleks elu perfekto. Aga pagana kallis ka. Sellise kokkupanek läheks üle 1500€, mida on ikka tiba palju. Kuigi Dartmoor Shine, on ikka üks paganama seksikas pill.
Aga siis räägiks sellisest teemast nagu horoskoopid. Ühed ütlevad, tegu on sitaga, teised ütlevad, et tegu on õige kraamiga, mis tõesti aitab paremini elada.Üldiselt, kui ma vaatan seda horoskoopi, mis ma Postimehe tagaküljelt võin näha, siis tehu on täieliku bullshitiga. Aga olen enda jaoks avastanud ka horoskoobi, mille abil võid end paremini tõepoolest tundma õppida. http://www.horoskoop.net/natal.php minu puhul 90% on täitsa õige jutt, mis ta mulle rääkis. Soovitan teilgi proovida, saate ehk midagi enda kohta teada. Siuke värk tundub üldse kõik väga huvitav, siin maailmas on palju asju mida tahaks teada saada. Küsimusi on niipalju, aga vastuseid nii vähe. Mind mingisuguse Kirby müüja jutuga midagi uskuma ei pane. Et midagi uskuda, peab seda ise nägema ja veenduma. Kõik on igatahes võimalik. Aga valgub jälle jutt laiali.
Võtaks veel majanduse teemaks.  Tundub, et euroga on nüüd ikka päris perses. Lugedes E24 pealkirju kasvõi, võib aimu saada, et siin pole tegemist enam mingi naljaga. Kui juba majandusnobelipreemia laureaat ütleb, et eurotsoon võib kokku kukkuda, siis on tõesti asjad halvad. Kreeklased on ise ka ikka parajad idikad. Peaminister teeb mõnusat tsirkust. Üldse tundub mulle, et asjad on ikka väga perses. Suleviga arutasime ükspäev, et see jama võib siin täitsa sõjani viia. Aga loodame parimat, et asi paraneb. Iseenest on päris huvitav, sest nii mõnegi aktsia ostmiseks on praegu õige õeg, ja poole aasta pärast võib päris kenakese summa teenida oma investeeringu pealt. Jälgime ja vaatame, elu on huvitav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar